søndag 10. januar 2010

Sketchy Colors #6

Hei!!
Nok en søndag står for døren, og vi er klare med enda en ny utfordring her hos Sketchy Colors :)
Men først av alt, skal vi annonsere vinneren av Utfordring #5;
og den heldige er....

Hi!!
Another sunday lays right in front of us, and we're ready with another challenge here at Sketchy Colors :)
But first, we'll announce the winner of Challenge #5;
and the lucky one is...











Gratulerer så mye - send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta et flott stempel sponset av North Star Stamps i posten!
Tusen takk til alle som har deltatt på vår Utfordring #5!

Congratulations - please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive a great stamp sponsored by North Star Stamps in your mailbox!
Thank you so much, to all of you have participated in our Challenge #5!

♥♥♥♥♥

Så over til denne søndagens Utfordring #6 :)
Denne gangen er det igjen tid for en ny skisseoppgave, og premien er igjen et herlig stempel sponset av North Star Stamps!!!

Then we're heading over to this sunday's Challenge #6 :)
This week it's time for another sketch-challenge, and the price is once again a lovely stamp sponsored by North Star Stamps!!!








Dere står fritt til å snu og vende på skissen, og legge til elementer etter eget ønske, så lenge skissen er gjenkjenbar i prosjektet ditt!
Husk at dere kan kombinere alle våre utfordringer med andre utfordringer, og at dere kan lage hva dere måtte ønske :)

You may flip and turn the sketch as you like, and add elements of your choice, just as long as the sketch can be reconaised in your project!
Remember that you may combine all our challenges with other challenges too, and that you can create what ever you like :)

Vi i DT har selvfølgelig også lekt oss med ukens skisse, og vi håper at bidragene våre kan være til litt inspirasjon for å komme igang med prosjektene deres ;)
Maya og Lena Katrine har brukt motiver fra NSS på kortene sine denne gangen.

The DT has of course also played with the sketch, and we hope that our creations can inspire you, to get a start on your projects for our challenge this week ;)
Maya and Lena Katrine have used images from NSS on theire cards this week.












Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i Utfordring #6 helt fram til lørdag 16.01. kl 21.00.
Lykke til!
Klem fra oss i Sketchy Colors

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until saturday 16th of January at 9 pm our time, to participate in our Challenge #6.
Lots of luck!
Hugs from us in the Sketchy Colors DT


8 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

I all verden!!.. Vant jeg forrige utfordring?.. Fikk jo helt hakeslepp da jeg så navnet mitt her da jeg skulle innom for å studere skissen til den nye utfordringen!.. Så overraskende - og GØY!! :) Kjempeflotte stempelpremier fra NSS dere har for tiden! Gleder meg til "bestemor" kommer i posten! :) Iler inn og mailer adressen min over til dere! Tuuusen takk! Takk for herlige utfordringer! :)

God søndag!! Godklem, Hege

Grethebella sa...

Flott skisse, jeg har laget et bidrag som ligger i bloggen min.

Grethe

Gro sa...

Har prøvd meg med et bidrag jeg også!

Nina I. sa...

Heisann damer;-))

Jeg har prøvd meg på den flotte skissa deres!!

Stor klem fra Nina

Wenche sa...

Flott skisse denne gangen.
Jeg blir å følge dere fremover :-)
DT-bidragene er som vanlig helt fantastiske.

Wenche :0)

Hildegunn sa...

Flott utfordring denne gangen også! Jeg har nok en gang laget et bidrag :)

Marie-Louise sa...

Så har även jag gjort ett bidrag! I sista sekunden minsann =)

Linda Brun sa...

Jaja..så ble det alt for sent til selve trekningen.. Men kan iallefall linke opp kortet til skissen..Den var kjekk å jobbe med..